Frakt, Retur og refusjons
betingelser

Frakt, Retur og refusjons
betingelser

Fraktbetingelser

Alle bestillinger behandles innen 1 til 2 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter at vi har mottatt din ordrebekreftelse på e-post. Du vil motta en ny melding når bestillingen din er sendt.

  • For beregnede fraktkostnader: Fraktkostnadene for bestillingen din vil bli beregnet og vist i kassen.

Fraktløsninger

Price

1-3 Dager Levering (Ordre under 700 Kr)

Kalkulert ved utskjekking.

1-3 Dager Levering (Ordre over 700 Kr )

Gratis

Merk: Piser utenfor Lanseringstibud

Merk: Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser fra fraktselskapet.

KUNDESTØTTE

GRATIS FRAKT 

TRYGG NETTHANDEL

30 DAGER ÅPENT KJØP

Refusjonsbetingelser 

Vi aksepterer returer opptil 30 dager etter levering, dersom varen er ubrukt og i original stand. Vi vil refundere hele ordrebeløpet minus fraktkostnadene for returen.

 

Dersom bestillingen din ankommer skadet, vennligst send oss en e-post på kontakt@sunnest.no så snart som mulig på Info med ditt ordrenummer og et bilde av varens tilstand. Vi vurderer slike saker individuelt, men vil gjøre vårt beste for å finne en tilfredsstillende løsning for deg.

 

Vi sender deg en e-post når vi har mottatt og inspisert returen din for å bekrefte at vi har mottatt varen. Du vil også bli informert om din refusjon er godkjent eller avvist. Hvis den er godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og et beløp vil bli kreditert til ditt kredittkort eller opprinnelige betalingsmetode innen et visst antall dager.

Ordrebehandling

01.

Bestillinger behandles innen 1-2 virkedager, unntatt helger og helligdager.

02.

Bestillinger som er lagt inn, vil motta en e-postbekreftelse med ordredetaljer. Hvis du ikke har mottatt en e-post, vennligst sjekk søppelpostmappen din eller kontakt oss for bekreftelse.

03.

Hvis du har spørsmål om bestillingen din, vennligst kontakt oss umiddelbart på kontakt@sunnest.no. Vi vil ikke kunne gjøre endringer i bestillingen din etter at den er sendt.

04.

Vennligst dobbeltsjekk at du har oppgitt riktig adresse. Vi er ikke ansvarlige for manglende levering på grunn av adressefeil du har oppgitt. Vi vil refundere det opprinnelige bestillingsbeløpet dersom en bestilling returneres på grunn av feil adresse.

Er det gratis levering?

Under lanseringsperiode tilbyr vi gratis levering, Utenom lanseringsperioden tilbyr vi gratis levering på ordre over 700kr!

Hvor lang tid før jeg får pakken min?

Alle bestillinger behandles innen 1 til 2 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter at vi har mottatt din ordrebekreftelse på e-post. Du vil motta en ny melding når bestillingen din er sendt.

Hvordan blir ordren min levert?

Sunnest bruker Posten/Bring til å levere våre produkter.

Hva er fraktprisen?

Fraktprisene finner du i tabellen over og vil bli kalkulert ved utskjekking.

Kontakt Oss

Email:

kontakt@sunnest.no

Nett:

www.Sunnest.no